Gezim Voca

12.10.2022

Gezim Voca 27v liittyy mukaan SoVon vahvuuteen. Genzon sopimus kattaa koko liigakauden 2022 - 2023. Hänen futsaluransa alkoi kaudella 2015 - 2016 ykkösessä KF Kosovassa. Seuraavalla kaudella hän saapui Somerolle ja edustanut SoVoa siitä lähtien. Useat eri seurat ovat olleet hänestä kiinnostuneita vuosien ajan, mutta Genzo on pysynyt uskollisena SoVolle. Voca on kaksi edellistä kautta keskittynyt enemmän jalkapallon puolelle ja hänelle kertyi ainoastaan 12 ottelua futsal-liigassa, tehden niissä kuitenkin hurjat 36 maalia! Voca on voittanut liigan runkosarjan pistepörssin 2018 - 2019, kun viimeksi pelasi täyden kauden liigassa.

Nyt Genzo on jälleen palannut futsalin pariin ja panostaa täysillä koko liigakauden. SoVo saa jälleen kasaan liigan pelätyimmän kaksikon, kun Voca ja Istrefi iskevät jälleen yhdessä maaleja.

Nyt pääsen keskittymään täysillä futsaliin ja olen intoa täynnä. Yritän auttaa omalla panoksella SoVon kohti kevään mitalipelejä. SoVo faneilla tulossa komeita maaleja!! Gezim Voca.

Gezim "Bomber" Voca