Jalkapallojaosto palkitsi seuratyöntekijöitä 90v juhlassa

24.10.2022

Someron Voiman jalkapallojaosto palkitsi 90v juhlassa Palloliiton seuratoimijamerkeillä jalkapallon sekä futsalin parissa olleita vapaaehtoistyöntekijöitä. Näiden talkoohenkilöiden panos on seuralle korvaamatonta, suuret kiitokset kaikille!

I. Seuratoimijan perusmerkki (vähintään kahden vuoden toiminta seuran vapaaehtoistyöntekijänä):

Henri  Hakamäki

Raila Hakamäki

Veera Hälli

Mikko Kaase

Elli Kainulainen

Mika Kokkinen

Teemu Kujanpää

Sini Kylämäki

Mika Känkänen

Marjukka Lamppu

Miia Nokka

Juho Pettersson

Antti Pirttilä

Juha Reijonen

Virpi Reijonen

Atso Rikkilä

Matti Ryhtä

Mari Salo

Timo Syrjälä

Valdrin Seferi

II. Seuratoimijan hopeinen merkki  (vähintään 10 vuoden toiminta seuran/seurojen vapaaehtoistyöntekijänä):

Karri Andersson

Jarkko Ihalainen

Janne Joosela

Janne Laine

Tommy Lundberg

Tom Toivonen

III. Seuratoimijan kultainen merkki (vähintään 25 vuoden toiminta seuran/seurojen vapaaehtoistyöntekijänä):

Tommi Kultanen

Heikki Lehtinen

Tuomo Lehtinen

Hannu Manninen

Vesa Riepponen

Ismo Valve

Kuvassa alarivissä vasemmalta: Marjukka Lamppu, Veera Hälli, Elli Kainulainen, Mari Salo ja Henri Hakamäki. Ylärivissä vasemmalta: Tommy Lundberg, Mika Kokkinen, Matti Ryhtä, Teemu Kujanpää, Miia Nokka, Karri Andersson, Juho Pettersson, Sini Kylämäki ja Raila Hakamäki.