SoVo T13 kauden 2021 yhteenvetoa

16.10.2021

Alkuvuodesta vielä näytti, että ei tule T13 joukkuetta ollenkaan, mutta ilmoittauduttiin kuitenkin sarjaan ja toivottiin, että saadaan lisää pelaajia. Huhti-toukokuun aikana uusia tyttöjä ilmoittautuikin joukkueellinen. Suuri apu oli myös T11 joukkueen tytöistä, joista osa osallistui harkkoihin sekä peleihin, vastustajat oli useimmiten päätä pidempiä, mutta siitä nämä apurit eivät välittäneet.

Kevätkaudella oli vain kolme peliä, jotka otimme harjoituksena, koska suurimmalle osalle joukkueesta ne olivat ensimmäiset oikeat pelit. Peleistä tuli rökäletappioita, mutta tytöt löysivät peleistä aina jotain positiivista ja tulivat seuraaviin treeneihin kertoen mitä pitäisi harjoitella, jotta peli sujuisi paremmin.

Kesä treenattiin ja pidettiin vain lyhyt tauko, jotta oltaisiin valmiita syyskauteen.

Syyskaudella pelejä oli enemmän ja huomattiin treenin auttaneen, tappioita tuli edelleen, mutta pelit olivat tasaista vääntöä ja muutama peli meni täysin SoVon hallinnassa, mutta viimeistely ei onnistunut, pallo meni muutamia senttejä ohi, yli ja tolpat kolisi paljon.

Nyt jatkamme treenaamista, niin kauan kuin tytöillä intoa riittää tai kunnes ensilumi sataa..